بدون عنوان...


(◕‿◕✿) N o k h a l e (◕‿◕✿)

سلام به همه ی برو بچ و دوست جونیام....

این گلم تقدیم به دوست جونیام

 

 

امید وارم اگه معلم زبانم هم اومد کلی

نظر بده..

امیدوارم بیاد اونم بادست پر

پس به سلامتی همه ی اونایی که نظر میدن

حالا واسه این که بترکونم یه عکس از پیشی نازم میزارم... 

 

و این که برا پیشیم دعا کنین آخه یه روز از خونه رفت بیرون و

غیبش زد....

نظر هم یادتون نره دوست جونیا!!!

قرقره جون ببخشید عززززززززززززززیزم!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(این بین منو یکی از دوستام بود شما بی خی خیش شین)اینم هدیه ی آشتی



نظرات شما عزیزان:

dina
ساعت15:47---11 مرداد 1391
آبجی جون لینکیدمت
بازم سربزن


قرقره
ساعت15:16---11 مرداد 1391
بعدشم من می خواستم اول ترم کلاسمو عوض کنم اما به خاطر تو نرفتم چون گفتم تهنا میشی


هر چی فافا و نگار گفتن بیا تو کلاس ما تا با هم باشیم نرفتم


تازه خوشحال اومدم تو وبت که بهت بگم به نگار زنگزدم بهش گفتم چی تو وبم بهش گفتی اما دیدم تو نامرد منو جلو همه خوار کردی من که چیزی نگفتم فقط گفتم از ذستت خیلی ناراحتم.تو به جای اینکه دلداریم بدی مسخرم کردی...
پ:من که نگفتم تو کی هستی..فقط خواستم بهت نشون بدم چقدر از دستت ناراحتم


saeedkhatar
ساعت15:11---11 مرداد 1391
سلام خانم
خوشال شدم بهم سر زدی به چه اسمی لینکت کنم؟
بی زحمت شما هم مارو وقت تفریح لینک کن
دمت تنور نونوایی


behnam
ساعت14:58---11 مرداد 1391
سلام وب با حالي داري ممنون كه وبلاگ منم اومدي من لينكت كردم تو هم منو با نام بهترينها وجديد ترينها لينك كن

matin
ساعت14:55---11 مرداد 1391
سلام وبت خیلی خوب و عالیه....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





چهار شنبه 11 مرداد 1391برچسب:,| 11:59 |Farnaz| |


[-Design-]